[O2] Jak najwięcej informacji o Silniku 2.0 TDi 140 koni

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • wisnialodz
    Classic
    • 2009
    • 1

    [O2] Jak najwięcej informacji o Silniku 2.0 TDi 140 koni

    Zamieszczone przez Maicroft
    Hmm nie powinno nic sie rozjezdzac
    :roll:
    no teraz sie nie rozjezdza :szeroki_usmiech
  • przemasek
    Classic
    • 2007
    • 2

    #2
    [O2] Jak najwięcej informacji o Silniku 2.0 TDi 140 koni

    Siemano. Chciałbym wiedzieć jak najwięcej o Silniku 2.0 TDI 140 Km Mechanicznych. Jakie jest spalanie tej wersji silnikowej, Uwagi eksploatacyjne. Czy te Silniki są trwałe , czy dadzą radę przejechać przebiegi rzędu 300 - 500 tysięcy Km?, bo słyszałem, że Silniki 1,9 TDi 105 Koni potrafią przy prawidłowej eksploatacji miec przebiegi, aż tak duże .
    Czym sie różną od 1,9 TDI 105 Km. Pytam, ponieważ planuję kupic auto z koncernu Vw właśnie z Silnikiem 2.0 TDi 140 Km. Proszę o poważne odpowiedzi
    Pozdrawiam Przemasek
    przemasek

    Komentarz

    • marekzu
      L&K
      • 2007
      • 1412
      • Superb II combi (3V5)

      #3
      zmien temat na O2

      Komentarz

      • djczas
        RS
        • 2005
        • 9612

        #4
        przemasek, każdy diesel na pompowtryskach zrobi duże przebiegi jak jest odpowiednio traktowany i utrzymywany tak więc i 2.0tdi może zrobić 500tys tak samo jak 1.9tdi może zrobić pare tys km i sie rozsypać większość tych rzeczy jest spowodowane czynnikiem ludzkim

        Komentarz

        • Jabar1975
          RS
          • 2006
          • 3331

          #5
          2.0 TDI
          - slabe glowice (na pewno te do 2005r.),
          - dziadowskie turbiny (zywotnosc w porywach do 60kkm - po programie "lajtowym" - choc i te w serii sie w tym czasie wysraly),
          poza tym troche cichszy i eleastyczniejszy niz 1.9tdi
          nasza droga: www.wpzs.pl

          Komentarz

          • ===Tomy===
            Rider
            • 2006
            • 552

            #6
            Zamieszczone przez Jabar1975
            2.0 TDI
            - slabe glowice (na pewno te do 2005r.),
            - dziadowskie turbiny (zywotnosc w porywach do 60kkm - po programie "lajtowym" - choc i te w serii sie w tym czasie wysraly),
            poza tym troche cichszy i eleastyczniejszy niz 1.9tdi
            Jabar a jak to wygląda obecnie? Jakie są największe bolączki takich motorów po 2006r?
            Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
            Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
            Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

            Komentarz

            • szkoda
              RS
              S_OCP Member
              • 2005
              • 22543

              #7
              Zamieszczone przez ===Tomy===
              Jabar a jak to wygląda obecnie? Jakie są największe bolączki takich motorów po 2006r?
              z głowicami POWINNO być ok, natomiast nie wiem co ze sprężarką, czy była wymieniana :roll:
              saport techniczny baj DGW
              była BKD+DSG '05 120kkm
              była BXE '08 190kkm
              no i nie ma :-)

              Komentarz

              • greszczyn
                Elegance
                • 2005
                • 893
                • Nissan

                #8
                @ przemasek - coś ze skarbnicy wiedzy :wink: , na temat 2,0 tdi 140 KM http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=912 , tylko czytać i oglądać obrazki :wink:

                Komentarz

                • przemasek
                  Classic
                  • 2007
                  • 2

                  #9
                  Dzięki za przydatne informacje. Na pewno z nich skorzystam i się zastanowienia jaki Model TDI wybrać. Pozdrawiam
                  przemasek

                  Komentarz

                  • palioza
                    Rider
                    S_OCP Member
                    • 2005
                    • 417

                    #10
                    Co do glowic, to wyczytalem gdzies na jakims forum a4 ze koncowka roku 2004 tez jest juz ok, turbiny kapa...
                    Audi A7 3.0 TDI 313KM/653NM mocy dostarcza http://www.dynosoft.pl/ ;-)

                    Komentarz

                    • tmw
                      Ambiente
                      • 2005
                      • 122

                      #11
                      Zamieszczone przez Jabar1975
                      2.0 TDI
                      - slabe glowice (na pewno te do 2005r.),
                      Wiadomo dokladnie do kiedy ? Moze jakis nr vin od ktorego juz byly OK ?
                      PZDR
                      Tomek

                      Komentarz

                      • Zibi
                        Rider
                        S_OCP Member
                        • 2005
                        • 491

                        #12
                        glowice w BKD - mala kompilacja wyciagnieta z google cache na podstawie a3-club.net:
                        moze to jakas wada fabryczna?

                        mozna tak powiedziec. wystarczy sobie zobaczyc ilosc postow zwiazanych z tym tematem na innym forum
                        np. na motor-talk.de zrobili ankiete i wyszlo ze 60% uzytkownikow z 2.0TDI rocznik 04 maja taki problem.
                        Mysle ze starsze modele 2.0TDI sa praktycznie skazane na wymiane glowicy bo...

                        faktem jest rowniez ze glowica od poczatku powstania BKD zostala juz 2 razy zmodyfikowana. Pierwsza modyfikacja miala miejsce od nr. podwozia 8P-4-145001. (nie wiem czy te dane sa 100%)
                        W kazdym razie zmodyfikowana glowica ma na koncu numeru glowicy literke "A" druga modyfikacja ma "B".

                        Audi potwierdza ze seryjnie rozwiazali ten problem od nr. silnika:

                        BKD 402 570 >> Fabryka silnikow Salzgitter Nr. rozpoznawczy 17
                        BKD 178 692 >> Fabryka silnikow Györ Nr. rozpoznawczy 26

                        Wszytkie BKD do tych nr. moga wystapic problemy.

                        Tak slyszakem ze Audi w wiekszoci przypadkow ponosci koszty naprawy... sam znam 2 przypadki gdzie 2.0TDI po chipie roczniki 03 i 04 i majster w ASO powiezdzial ze nie ma znaczenia czy zchipowane czy nie Audi ponosi koszty bo to jest jakis blad konstrukcyjny.

                        Pytanie: Nie bylo czasem akcji ze wszystkie 2.0TDI musialy do servisu podjechac i sprawdzali tam m.i. szczelnosc sys. chlodzacego i tam inne pierdoly i jak cos bylo nie tak to wymieniali?

                        Odpowiedz:
                        akcji serwisowej w tej sprawie nie bylo chociaz te glowice to juz prawie blad seryjny jak mozna sie nieoficjalnie dowiedziec np. od oficjalnych znajomych pracownikow ASO

                        ale wiadomo oficjalnie sie o tym nie mowi.

                        jak sie dowiedzialem od niego wyszlo pismo z centrali do salonow z dokladnym opisem problemu itd. itp. problem jest znany i Audi wymienia glowice za friko tylko jesli padnie na gwarancji a nie zeby temu zapobiec. w koncu nie wszytkie padaja i nie ma to wplywu na bezpieczenstwo jazdy inaczej bylaby akcja serwisowa.

                        Jesli gwarancja wygasla to w wiekszosci przypadkow ponosza czesc kosztow naprawy trzeba tylko byc upartym i ewentualnie znac wiecej takich przypadkow....

                        Pozdrawiam
                        Zibi

                        Komentarz

                        Pracuję...